Geomarketing

Pentru reusita unei campanii de mailing neadresat este vital sa se identifice zonele cu cel mai mare potential pentru fiecare companie si produs promovat in parte.

Pentru aceasta noi realizam zonarile folosind baze de date care impart orasele in zone de 500-2000 de gospodarii. Pentru fiecare din aceste zone avem nivelul mediu de venituri, sub forma unui indice intre 1 (cele mai sarace zone) si 10 (cele mai bogate zone).

Suprafata fiecarei zone este marginita de 4 strazi (N, E, S,V). Strazile incluse in fiecare zona sunt ordonate alfabetic si listate si marcate pe o harta a zonei respective.

Avem capacitatea tehnica de a selecta zonele optime pentru distributie folosind o medie ponderata intre mai multi indici precum:
– indicele de salariu (salariul mediu al locuitorilor unei zone raportat la salariul mediu pe oras, scalarizat 1-10);
– indicele de proximitate (distanta pana la locatia clientului, scalarizata 1-10).

Alti indici:
– Distanta pana la locatia concurentei;
– Distanta pana la o statie a unui mijloc de transport in comun.

In functie de particularitatile fiecarui proiect se pot aloca diverse ponderi acestor indici.