NOTIFICARE DE PROTECTIE A DATELOR

Protectia datelor dumneavoastra cu caracter personal este foarte importanta pentru noi. Prezenta notificare descrie practicile noastre privind colectarea si utilizarea de catre noi a datelor dumneavoastra personale – de exemplu, ce date colectam, de ce si in ce scop, si explica drepturile de care beneficiati in legatura cu datele cu caracter personal.

In acest document, puteti gasi informatii privind urmatoarele subiecte:

  1. CINE SUNTEM
  2. CUM COLECTAM DATELE DUMNEAVOASTRA PERSONALE
  3. CUM PARTAJAM INFORMATIILE
  4. TRANSFERURILE DE INFORMATII IN AFARA UNIUNII EUROPENE
  5. SECURITATEA
  6. DREPTURILE DUMNEAVOASTRA
  7. MODIFICARI PRIVITOARE LA NOTIFICARE
  8. INFORMATII DE CONTACT

 

1. CINE SUNTEM

Inbox Marketing SRL este o societate cu sediul in Bucuresti, str. Siriului nr. 42-46, et.3, sector 1,  tel. 021-224.56.65, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J40/8175/2005, avand CUI nr. RO17549756. Noi colectam si prelucram diferite categorii de date personale de la dumneavoastra, care, in conformitate cu legislatia Uniunii Europene privind protectia datelor personale, ne confera calitatea de operator de date pentru astfel de date.

2. CUM COLECTAM DATELE DUMNEAVOASTRA PERSONALE

Datele personale pot fi colectate sau accesate in mai multe moduri, inclusiv:

  • direct de la dumneavoastra (de exemplu, completand un formular pe website sau apelandu-ne la telefon);
  • in mod automat (de exemplu, datele observate de noi atunci cand navigati pe pagina noastra de internet, www. https://inboxmarketing.ro/– de ex., cookie-uri, IP etc.);
  • de la terte parti (de exemplu, informatiile disponibile public pe platforme de socializare, cum ar fi Facebook).

2.1. Date furnizate direct de dumneavoastra

Putem colecta date pe care le furnizati direct. De obicei, acest lucru se va intampla cand:

  • achizitionati produsele sau serviciile noastre;
  • ne contactati prin formularele de contact de pe pagina noastra de internet, prin e-mail, prin telefon, prin platforme de socializare;
  • participati la un eveniment organizat de noi;
  • va inregistrati pentru a primi comunicari de marketing din partea Inbox Marketing;
  • ne vizitati in sediul si punctele noastre de lucru.

2.2. Date colectate in mod automat

Putem colecta date despre dumneavoastra in mod automat. De obicei, acest lucru se va intampla cand:

  • ne vizitati in sediul sau punctele noastre de lucru;
  • comunicati cu noi (de exemplu, prin platforme sociale);
  • faceti postari publice pe platformele de socializare pe care le urmarim (de exemplu, pentru a raspunde solicitarilor privind produsele si serviciile Inbox Marketing).

De asemenea, putem sa colectam automat date despre dumneavoastra prin utilizarea cookie-urilor si a tehnologiilor de urmarire similare. Modul in care folosim tehnologii de urmarire (ca de ex. cookies si altele care nu sunt bazate pe cookies, ca de ex. web beacon) pe pagina noastra de internet este descris in sectiunea Politica cookies.

2.3. Date furnizate de terte parti

Daca acest lucru este permis de lege, putem obtine date despre dumneavoastra de la terte parti, de exemplu, informatii de profil disponibil public (cum ar fi preferintele si interesele dumneavoastra) de pe site-uri de social media terte (cum ar fi Facebook).

Putem, de asemenea, sa colectam date in alte contexte care va sunt aduse la cunostinta in momentul respectiv.

Ce date colectam despre dumneavoastra?

  • date necesare pentru a va furniza serviciile si produsele noastre;
  • date pe care ni le oferiti in formulare;
  • date despre vizitele dumneavoastra la sediile si punctele noastre de lucru;
  • date pe care ni le oferiti in apelurile telefonice;
  • date pe care ni le oferiti in email-urile pe care ni le transmiteti;
  • date despre preferintele si interesele dumneavoastra;
  • date necesare pentru a raspunde solicitarilor si sesizarilor dumneavoastra.

Datele pe care le colectam direct de la dvs. vor fi evidente din contextul in care le furnizati. De exemplu:

  • daca solicitati informatii despre unul dintre serviciile noastre, folosind formularele de pe pagina noastra de internet, ne furnizati numele dvs., date de contact si serviciile de care sunteti interesat;

Datele pe care le colectam in mod automat vor viza, in general:

  • detalii despre vizita sau apelul dumneavoastra (cum ar fi de ex., durata);
  • dispozitivul dumneavoastra (cum ar fi, de ex., adresa dvs. IP sau identificatorul unic al dispozitivului, detalii despre orice cookie-uri pe care le-am stocat pe dispozitivul dumneavoastra etc.).

Datele pe care le colectam de la terti vor consta, in general, in informatii de profil disponibile in mod public (de exemplu, din postarile publice pe social media).

Putem folosi informatiile despre dumneavoastra in urmatoarele scopuri:

  • Pentru a respecta obligatiile legale, cum ar fi arhivarea datelor conform legislatiei aplicabile sau plata impozitelor si a contributiilor fiscale;
  • Pentru a va vinde produsele si serviciile noastre;
  • Pentru a va transmite comunicari comerciale;
  • Pentru a va transmite oferte de produse/ servicii relevante, pe baza unor analize avansate cu privire la interesele dumneavoastra;
  • Pentru apararea drepturilor si intereselor noastre in justitie;
  • In alte scopuri pe care vi le aducem la cunostinta sau care vor fi clare din context, la momentul in care informatiile despre dvs. sunt colectate prima data.

Baza legala pentru folosirea datelor despre dumneavoastra este una dintre urmatoarele:

  • respectarea unei obligatii legale la care suntem supusi;
  • executarea unui contract la care sunteti parte;
  • interesul nostru legitim care nu este inlaturat de interesele pe care le aveti de a proteja datele dumneavoastra personale;
  • consimtamantul dumneavoastra, pe care il vom solicita inainte de prelucrarea datelor.

In unele cazuri, putem utiliza date despre dvs. in moduri care nu sunt descrise mai sus. In acest caz, vom furniza o notificare suplimentara privind confidentialitatea care explica aceasta utilizare.

3. CUM PARTAJAM DATELE

Este posibil sa partajam date despre dumneavoastra cu:

  • Terți care furnizează produse sau servicii, cum ar fi curierii, furnizorii de sisteme IT și furnizorii de servicii de asistență aferenți, inclusiv furnizorii de servicii de telecomunicații, realizare copii de rezervă și recuperare în caz de dezastru, servicii de securitate informatică și alți furnizori de servicii externalizate, cum ar fi stocare în afara spațiului propriu și furnizori de servicii de stocare în sistem cloud;
  • Terțe parți, dacă este necesar sau permis de lege, de exemplu: autorități de reglementare, departamentele guvernului, ca răspuns la o cerere a autorităților de aplicare a legii sau a altor funcționări guvernamentale, atunci când dezvăluirea este necesară sau adecvată pentru a preveni vătămarea fizică sau pierderile financiare sau în legatură cu o investigație a unei activități ilegale suspectate sau reale, și în contextul restructurării organizaționale.

 

4. TRANSFERURILE DE DATE IN AFARA UNIUNII EUROPENE

Ca regulă generală, datele personale nu vor fi transferate în afara UE. Cu toate acestea, în cazul în care este necesar transferul datelor personale către țări din afara SEE, vom lua măsurile necesare pentru a asigura nivelul de protecție și securitate adecvat în raport cu legile aplicabile, inclusiv prin introducerea unor clauze contractuale standard în contractele ce vizează respectivul transfer.

5. SECURITATEA

Cum protejam datele dumneavoastra?

Punem in aplicare masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea datelor personale pe care le detinem impotriva dezvaluirii, utilizarii, modificarii sau distrugerii neautorizate. Daca este cazul, folosim tehnologii de criptare si alte tehnologii care pot ajuta la securizarea informatiilor pe care le furnizati. De asemenea, solicitam furnizorilor nostri de servicii sa respecte cerinte stricte de confidentialitate si securitate a datelor.

Cat timp vor fi pastrate informatiile despre dvs.?

Vom pastra informatiile despre dvs. pe perioada necesara pentru a indeplini scopurile pentru care au fost colectate informatiile. Dupa aceea, le vom sterge. Perioada va varia in functie de scopurile pentru care au fost colectate informatiile. In anumite circumstante, aveti dreptul sa ne cereti sa stergem informatiile. De asemenea, uneori suntem obligati din punct de vedere legal sa pastram informatiile, de exemplu, in scopuri fiscale si contabile.

6. DREPTURILE DUMNEAVOASTRA

In calitate de persoana vizata, aveti urmatoarele drepturi legale cu privire la datele dumneavoastra personale pe care le prelucram: (i) sa ne cereti sa va permitem accesul la ele; (ii) sa ne cereti sa le rectificam, sa le actualizam sau sa le stergem; (iii) sa ne cereti sa restrictionam utilizarea acestora, in anumite circumstante; (iv) sa obiectati cu privire la utilizarea acestora de catre noi, in anumite circumstante; (v) sa va retrageti consimtamantul privind utilizarea acestora de catre noi; (vi) portabilitatea datelor, in anumite circumstante; si (vii) sa depuneti o plangere la autoritatea de supraveghere a protectiei datelor personale.

Pentru a va exercita drepturile, va rugam sa ne contactati utilizand datele de contact mentionate in sectiunea 8 de mai jos.

7. MODIFICARI PRIVITOARE LA NOTIFICARE

Putem actualiza din cand in cand aceasta notificare (si orice notificare suplimentara privind confidentialitatea). Va vom notifica despre modificari cand este necesar sa o facem in temeiul legii.

8. INFORMATII DE CONTACT

Daca aveti orice fel de intrebari despre aceasta notificare sau doriti sau doriti sa va exercitati drepturile asa cum sunt acestea prevazute mai sus, ne puteti contacta folosind urmatoarele date de contact:

Adresa de Corespondenta: Strada Siriului, nr. 42-46, etaj 3, sector 1, Bucuresti.
E-mail: office@inboxmarketing.ro
Telefon: (+40) 21.224.56.65 / (+40) 21.224.40.20